• Contact via WhatsApp
  • Online shoppen met korting
  • Binnen 24 uur geld voor je cadeaubon
  • Kopers garantie
  • Korting
  • Contact via WhatsApp
  • Online shoppen met korting
  • Binnen 24 uur geld voor je cadeaubon
  • Kopers garantie
  • Korting

Wat zeggen de prijzen en pijltjes in de beschrijving van de cadeaubonnen?

Voor elke cadeaubon houden we het prijsverloop bij. Alle prijzen op onze website variëren en deze prijzen houden we bij. Zo kun jij zien of je nu een goede deal te pakken hebt of beslissen of je nog even durft te wachten. Een groen pijltje omlaag betekent dat deze prijs een daling is ten op zichte van de vorige prijs. Een rood pijltje omhoog betekent dat deze prijs een stijging is ten op zichte van de vorige prijs. De prijzen variëren random, wat wil zeggen dat de kans op dalen en stijgen even groot is.

Wat gebeurt er met de codes van mijn aangeboden cadeaubon?

We hebben de code(s) nodig om te kunnen verifiëren of de cadeaubon nog geldig is en of het bedrag klopt. De codes worden bij ons bewaard en staan niet online! Pas als een bon verkocht is geven we de codes per email vrij aan de koper én maken we het geld direct naar je over!

Ik wil mijn cadeaubon toch niet meer verkopen?

Cadeaubonnen kunnen na een aanbod van minimaal 6 weken van onze site worden gehaald, zodat je de cadeaubon zelf weer kan gebruiken. In dat geval vragen we je een email te sturen naar info@minderduur.nl met daarin duidelijk je naam, emailadres, bon merk en bedrag. Is je bon nog niet verkocht dan kunnen we hem uit ons aanbod verwijderen.

Ik heb mijn codes niet ontvangen?

Oei! In dat geval vragen we je om je spambox te checken. In een aantal gevallen worden onze e-mails helaas naar de spambox verwezen. Staan ze ook daar niet? Stuur ons een e-mail en we verzenden de codes alsnog!

Mijn cadeaubon merk staat niet in de lijst om aan te bieden?

In dat geval vragen we je om ons contactformulier in te vullen en dit aan te geven. We gaan meteen samen met je kijken en waarschijnlijk het merk van jouw bon toevoegen!